Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je veelvoorkomende vragen. Ze zijn onderverdeeld in verschillende categorieën; Bestellen en Betalen, Bezorging, Ontvangen en Retourneren en Overig.

Staat je vraag er niet bij of wil je me graag persoonlijk spreken? Geen probleem! Neem dan contact op via mail (info@littlehappinez.nl), telefonisch of via Whatsapp (06-34564760) Ik help je graag verder.

 

Ivm mijn Zwangerschapsverlof, zullen alle bestellingen, op volgorde van binnenkomst, vanaf 24 oktober verzonden worden.

Hieronder leg ik je er meer over uit:

Bestellen en betalen 

1. Hoe werkt de bestelprocedure?

Op de website kan je per categorie en per merk de artikelen bekijken. Selecteer het gewenste artikel en klik vervolgens op bestellen. Zo plaats je het bestelde artikel in het winkelmandje en kan je weer verder winkelen. Zodra je bestelling compleet is gaat je naar het winkelmandje, hier kan je je bestelling nog aanpassen. Vervolgens ga je verder met het betaalproces. Hier vul je je gegevens in, kies je de bezorgoptie en kies de gewenste betaalmethode. Als je alles hebt ingevuld, klik dan op bestellen en je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving. Hierna is de bestelling afgerond. Per e-mail ontvangt je een orderbevestiging.

2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zolang je bestelling nog niet ingepakt en verzonden is, is het mogelijk om je bestelling te wijzigen. Neem in dit geval zsm contact op.

3. Ik ben een artikel vergeten toe te voegen aan mijn bestelling. Kan dit nog zonder nogmaals verzendkosten te betalen?

Natuurlijk kan dat. Zolang je bestelling nog niet ingepakt en verzonden is, is het mogelijk om artikelen toe te voegen. Doorloop de gehele bestelprocedure en vink afhalen aan in plaats van bezorgen. Vermeld bij opmerkingen dat deze bestelling toegevoegd moet worden aan een eerdere bestelling. Twijfel je? Neem dan zsm contact op.

4. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zolang je bestelling nog niet ingepakt en verzonden is, is het mogelijk om je bestelling te annuleren. Neem in dit geval zsm contact op. Ik haal je bestelling uit het systeem en stort het betaalde bedrag retour.

5. Hoe kan ik betalen?

Betalen kan via Ideal, Klarna achteraf betalen, Sepa, Bancontact (B), Belfius direct net (B) en  Giropay (D). 

6. Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Je krijgt via de mail een bevestiging als je betaling is gelukt. Automatisch is dan ook je bestelling geplaatst. Lukt het niet, neem dan contact op. Ik stuur je evt. opnieuw de betaallink door.

7. Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt is?

Mocht de betaling niet lukken neem dan contact op. Ik stuur je evt. opnieuw de betaallink door.


Bezorging

1. Aan welke landen levert Little Happinez?

Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg. Mocht het land van bestemming er niet bijstaan, informeer dan naar de mogelijkheden.

2. Wat is de leveringstermijn?

!!! Ivm mijn Zwangerschapsverlof, zullen alle bestellingen, op volgorde van binnenkomst, vanaf 24 oktober verzonden worden !!!

Vanaf 24 oktober zal ik ernaar streven om opelke maandag en donderdag verzenden.

3. Hoe laat ik mijn bestelling op een ander adres of afleverpunt bezorgen?

Start het afrekenproces. Bij het invullen van je eigen gegevens kan je de optie ´gebruik een alternatief afleveradres´ aanvinken. Hier vul je de gegevens van de ontvanger in.

Als je je pakketje wil laten bezorgen op een afhaalpunt, vink je de optie ´Verstuur naar een afhaalpunt´ aan. Kies vervolgens een afleverpunt naar keuze.

4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Zeker. Doorloop de gehele bestelprocedure. Klik bij bezorgopties de optie Afhalen aan. Na bestellen kunnen we samen een geschikt afhaalmoment bepalen.  Het afhaaladres is: Kastanjestraat 9, Zwolle.

!!! Ivm mijn Zwangerschapsverlof, kunnen bestellingen vanaf 24 oktober opgehaald worden !!!

5. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Er zijn diverse verzendmogelijkheden qua verpakking en vervoerder.

Brievenbuspakketjes kunnen verzonden worden vanaf: € 3,85. Pakketten kunnen verzonden worden vanaf: € 5,45. De keuze van vervoersbedrijf is aan jou. 

Voor verzendingen naar het buitenland gelden aparte tarieven.

Gratis verzenden in NL vanaf: €75,-

Gratis verzenden in België vanaf: €85,-

Duitsland, Frankrijk en Luxemburg vanaf: €100,-

6. Waarom moet ik bezorgkosten betalen?

Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop wordt er een pakketdienst ingeschakeld om het pakket te verzenden. Deze rekent hier kosten voor.

Voor een kleine onderneming als Little Happinez is het niet mogelijk om de gehele verzendkosten op me te nemen. Wel kom ik je hierin tegemoet en heb ik alle verzendtarieven gereduceerd. Je betaald voor verzending dus nooit het volle pond. 

Plaats je een bestelling van €75,- of hoger? Dan betaal je helemaal geen verzendkosten.


Ontvangen en retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Mocht je besluiten om de bestelde artikelen te retourneren is dat geen enkel probleem. Geef dit even aan via info@littlehappinez.nl. Je hebt hier 14 dagen de tijd voor. Daarna heb je nog een 14 dagen om het retour te sturen. Als ik de artikelen ontvangen heb, stort is het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. Wil je er meer over lezen? Kijk dan even op de pagina Retourneren.

2. Het artikel wat ik geleverd heb gekregen is verkeerd.

Mocht het voorkomen dat ik je een verkeerd artikel lever, dan verzoek ik je een e-mail naar info@littlehappinez.nl te sturen met daarin je ordernummer en omschrijving van het ontvangen artikel. Vermeld ook welk artikel geleverd had moeten worden. Ik zal dan het juiste product zo snel mogelijk aan je toesturen.

3. Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een artikel?

Natuurlijk hoop ik dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je toch een klacht hebben over een artikel, stuur dan een e-mail naar info@littlehappinez.nl. Zet hierin duidelijk wat de klacht is en stuur eventueel een foto mee.

Ik zal je klacht met zorg behandelen en we zullen gezamenlijk tot een passende oplossing komen.

4. Mijn pakket is retour afzender gestuurd

De meeste verzendbedrijven doen geen 'niet thuis' briefje meer door de brievenbus. Hou je mail of bezorgapp in de gaten als je een pakketje verwacht.

 

Als je niet thuis bent zal je pakket bij de buren of bij een pakket ophaalpunt worden afgeleverd. In dit laatste geval blijft het een week op dit ophaalpunt liggen tot je je pakket afhaalt.

Haal je je pakket niet binnen deze week af, dan zal het pakket retour afzender gestuurd worden. 

Wil je, als het pakket retour afzender gestuurd is, je pakket opnieuw ontvangen is dit geen enkel probleem. Wel zullen er hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening worden gebracht.


Overig

1. Wanneer is het product dat ik graag wil hebben weer op voorraad?

Veel van het assortiment wordt bijbesteld als de voorraad bijna op is. Maar natuurlijk kan het zo zijn dat een artikel niet meer terugkomt in het assortiment. Neem even contact met me op als je hierover een vraag hebt! 

2. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

Ik doe mijn uiterste best om je gehele bestelling netjes bij je af te leveren. Kwaliteit staat hoog in het vaandel, daardoor zou het helaas kunnen voorkomen dat een artikel een mankement bevat waardoor ik het niet kunnen verzenden. Uiteraard neem ik in dat geval zo snel mogelijk contact op om tot een passende oplossing te komen. 

3. Verkoopt Little Happinez cadeaubonnen?

Ja, cadeaubonnen zijn beschikbaar vanaf €5,- en lopen trapsgewijs op met €2,50. Ook kan je er nog andere producten bijbestellen zodat het een mooi cadeautje wordt om te geven. Kijk bij Cadeau & Kaart

4. Heeft Little Happinez een showroom of een fysieke winkel?

Nee, alleen een webshop.

5. Ik wil een artikel toch wat beter bekijken voordat ik bestel, kan dat?

Dat kan. Stuur me een berichtje via mail of app. Ik zal je het artikel uitgebreid laten zien.

6. Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kan je hier aanmelden voor de nieuwsbrief. Je kan me ook volgen via Instagram en Facebook. Via deze drie kanalen hou ik je op de hoogte van aanbiedingen, nieuws en acties!

7. Hoe weet ik of de reviews op de pagina echt zijn?

Ik vind het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over mijn producten en service die ik verleen. De beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

8. Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.

Staat het antwoord op je vraag niet bij de veel gestelde vragen, neem dan gerust contact op, ik sta je graag te woord.